דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לא מוצאים מעצב אירועים? 

מאת    [ 10/03/2011 ]

מילים במאמר: 616   [ נצפה 1941 פעמים ]

מתים לארגן חתונה ענקית? חוששים מכל ההכנות? עכשיו צריך לקרוא ולהבין את כל הדברים שאתם חייבים לדעת על אירועים מרהיבים... בואו להתרשם מהעולם הגדול של האירועים והחתונות: אולם אירועים, מפיקי חתונות ושירותי קייטרינג!

מצאתם כבר מיקום בשביל החתונה?

הדבר הראשון שצריך להטריד אתכם, הוא האולם בו תתקיים החגיגה. זה עשוי להיות אולם אירועים, ואפשרי שזה יהיה מקום בחיק הטבע. רק אחרי בחירת מקום החתונה, אפשר לקבוע את מועד הארוע, סוג האירוע ולבחור את כל אותם הדברים הפעוטים שיהפכו את ליל החתונה לבלתי נשכח. למה לא לפצוח במסע ההכנות?

לפי מה עושים בחירה של אולם חתונות? צריכים מעצבי אירועים?

הרבה מהזוגות עשויים להתלבט שבועות רבים טרם מצליחים להחליט, ולא בכדי. גני אירועים נבדלים האחד מן השני בפרמטרים רבים; כמות האורחים שאפשר להכניס, התפאורה, סגנון ההגשה ולבסוף המיקום הגיאוגרפי בישראל. אין ברירה אלא לדעת איזו חתונה תמיד חלמתם להרים, זה מאוד יעזור לכם במציאת גן האירועים הרומנטי ביותר…

כשמגיעים לאולם חתונה בשביל לבדוק את המקום, אתם צריכים לשים לב לפרטים מסויימים: האם האזור נראה בכלל נקי? האם המקום בכלל מספיק לכמות האורחים שלכם? כמה בדיוק עובדים יעבדו בליל החתונה? אף אחד לא מעריך מקום מפוקפק או מקום עם רמת שירותיות נמוכה... כדי למנוע פאדיחות בזמן ליל החתונה, צריך לשים לב שאתם מקבלים תשובות לשאלות שלכם!

אל תטעו בבחירה הזאת!

את טקס החתונה תארגנו רק פעם בחיים (נקווה...), בדיוק בגלל זה אין פה מקום לטעויות. מתים לדעת כיצד עושים זאת נכונה? כדאי מאוד לא להתפשר לעולם על פרטים קטנים וגדולים! כלומר, אם תמיד חלמתם על גן ארועים קסום, אז אין סיבה לא ללכת על זה…

מוכנים להמשך?

בהנחה וסוף סוף יש ברשותכם מיקום לחתונה - ניתן להתחיל לשקול את הפרטים הקטנים. זה יכול להיות, למשל, סידור פרחים... אם עוד לא ידעתם שדבר כזה קיים, אז מדובר על אמנות של ממש. עם כמה מקצוענים אמיתיים שיש להם מעט ניסיון בעבודות עיצוב ודקורציה, ניתן ממש בקלות להביא לידי כך שהאירוע שתחגגו יהיה הכי מנקר עיניים וחד פעמי. בעזרת שימוש בפרחים יפים, לדוגמא, ניתן לשדרג בקלות את הרקע של האירוע. המוזמנים שלכם שיגיעו למסיבה ירגישו עם כניסתם שיש כאן איזשהו ארוע מעולם אחר והם יבלו בצורה שכנראה עוד לא יצא להם מעולם... זה יכול להיות האירוע שלכם!

רק אם כבר סיימתם לארגן את העיצוב, ניתן באמת לטפל בדברים נוספים…

למרביתנו ודאי יצא באיזשהו שלב בחייהם להיות נוכחים בחתונה של בני דודים. אירועים אלה הם פעמים רבות זהים - "דגים", וודקה זולה ופטנטים ארכאיים. אם ברצונכם ליצור ארוע מזן שונה, קיים צורך בקמצוץ תכנון מוקדם ומקוריות. רק כך ימשיכו לרכל על הארוע שלכם אפילו בעוד מספר שנים... עדיין לא השגתם כסאות כלה?

הכל מתחיל עם אוכל!

בשביל אנשים מסוג מסוים הפרט החשוב באמת זה האוכל בחתונה. בחירת הקייטרינג ללא ספק תשפיע על הזיכרון מאותו ארוע, בדיוק מהסיבה הזאת אי אפשר להתפשר בבחירה זו. אז באמת כדאי ללכת רק על אוכל גורמה וצלחות בגודל אנושי. אף אחד לא אוהב לאכול מזון זול ותפל או, למשל, כזה שמונח על צלחות מיניאטוריות. תמיד משתלם להוציא כמה שקלים כדי להיות בטוחים שהאוכל שהאורחים יאכלו יהיה עשוי בטוב טעם וכמובן איכותי!

לא מוצאים מעצב אירועים? שירותי מוסיקה עדיין לא מצאתם?

רק אחרי שפיטמתם את המוזמנים שלכם, אפשר להעסיקם, וקיימות המון שיטות למטרה זו. ממה מתחילים? אתם לא יכולים לדבר על מסיבה ראויה מבלי בכלל לדבר על דיג'יי. לא מתחשק לכם לקרוא לאיזשהו דיג'י? באמצעותו יש אפשרות לשמח את המוזמנים במשך האירוע... אתם צריכים להחליט מראש על ז'אנר מוסיקה שאתם מעדיפים, ואת השאר יעשו במיוחד בשבילכם.

אחרי שקראתם את המאמר, תכנון אירוע מוצלח יהיה הדבר הפשוט ביותר שעשיתם... לטיפים טובים ועוד אינפורמציה - הציצו אל האתר http://www.floresta-design.co.il/. שיהיה במזל טוב!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב